FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Der findes ikke dumme spørgsmål, men der findes dumme svar. Så hvis du har et spørgsmål om Carbage run, skal du ikke stille det på de sociale medier til andre mennesker, som heller ikke kender svaret, men tjekke her blandt de ofte stillede spørgsmål.

Du kan annullere gratis inden for 30 dage efter tilmelding og registreringsgebyret refunderes i dette tilfælde, intet tilmeldingsgebyr refunderes efter 30 dage fra tilmeldingsdatoen. Du kan sælge din billet via TicketSwap op til fire uger før start (afhængig af tilgængelighed).

Ja selvfølgelig, det kan du gøre her: Carbage run Ticket Shop

Nej, (kæledyrs)dyr er desværre ikke tilladt.

Nej selvfølgelig ikke. Hvis du foretrækker at sove på et hotel, en anden campingplads eller et hostel, så er det ikke noget problem. Du har det frie valg. Senest seks uger før start vil du modtage håndbogen, hvori de nøjagtige adresser på de daglige destinationer står. Med disse oplysninger kan du søge efter og bestille din egen bolig i området.

Pas på! Carbage Run er vanedannende! Deltagelse kan føre til abstinenssymptomer efterfølgende!

Få! Campingpladsen er altid dagens mål. Der er ingen elektricitet, men der er et begrænset antal sanitære faciliteter. Der er sikkerhedsvagter til at holde dig sikker i løbet af natten. Campingpladsen Carbage Run er bestemt ikke et ferieresort, men det koster heller ikke meget. Du kan booke campingpladsen ved at tilmelde dig på hjemmesiden. En ting er sikkert: Der er ingen bedre og billigere måde at overnatte på under hele Carbage Run!

Ved start skal alle holdmedlemmer fremvise gyldigt ID-kort eller pas. De gyldige forsikringspapirer for din bil skal også fremvises. Endvidere skal hver deltager underskrive stævnereglerne digitalt. Du modtager en e-mail herom senest to måneder før start.

Grænsen på teammedlemmer afhænger af størrelsen på din bil. De lovligt tilladte sæder i din bil bestemmer det maksimale antal deltagere for dit hold.

Mange forsikringsselskaber har udelukket deltagelse i stævner eller ture. Der er dog også nok forsikringsselskaber, som ikke har noget problem med dette. Hvis den ene ikke virker, så prøv en anden. Du bør oplyse over for forsikringen, at denne Road Trip ikke handler om hastighed og tid. Du skal også fortælle dit forsikringsselskab, at du deltager i Carbage Run. Dette skal ske skriftligt, en e-mail til dit forsikringsselskab er tilstrækkeligt.

Hvis du er tilmeldt, modtager du et klistermærkesæt fra os. Hold et område 40 x 30 centimeter frit på begge fordøre på bilen. Du er forpligtet til at sætte klistermærkerne på bilen.

Hvad du planlægger efter at have krydset målstregen er op til dig. Måske vil du tilføje et par dage mere ferie? Carbage run er så definitivt overstået, og du er selv ansvarlig for, hvordan du kommer hjem, og hvor lang tid det tager.

Betaling kan ske online ved hjælp af forskellige betalingsmuligheder. Når du har udfyldt tilmeldingsformularen, kommer du automatisk til betalingssiden.

Vi sender jer begge en uge før start. Hertil bruges holdkaptajnens adresse. Sørg derfor for, at de data, du indtaster, som du tilmelder dig på hjemmesiden, er korrekte. Vi kan også beslutte at udlevere materialerne ved check-in.

Det er dit valg. Bor du på Hilton Hotel eller Carbage Run Campground? Skal du købe en benzinslugende V8 eller lidt skrammel? Fester du hver aften eller går du tidligt i seng i ny og næ? Overholder du færdselsreglerne eller får du en billet hver dag? Du bestemmer, hvad dette ultimative eventyr vil koste dig!

Naturligvis. Alle, der ønsker at bidrage til din deltagelse ved at placere annoncer på din bil, kan gøre det.

Både Sverige og Norge tillader pigge om vinteren. Derfor er de også tilladt her. Vigtig! Pigdæk er ikke tilladt overalt: I nogle byer er det forbudt at køre gennem bymidten med pigdæk. Pigdæk er ikke tilladt i Tyskland.

Du bestemmer selv, hvilke hoteller du vil sove på, og du kan selv reservere værelser. I håndbogen (som du modtager senest 4 uger før start) finder du adresserne på milepælene. Du kan bruge disse adresser til at søge efter hoteller i nærheden af ​​destinationerne. Derudover indeholder håndbogen tips til, hvor og hvordan man booker. Så du kan slappe af! Du behøver virkelig ikke at booke dine hoteller tidligere end 4 uger før lancering. Vi har valgt lokationer som waypoints, hvor der altid er mere end nok ledige hotelværelser til rådighed, så reservation på forhånd har ringe betydning for prisen.

Vær ikke urolig! Du modtager din manual senest 4 uger før start, så det kan tage yderligere 4 uger. Vi gør det ikke for at irritere dig, men fordi vi vil sikre os, at der virkelig bliver taget hånd om alle vigtige ting. I mange lande er en kontrakt eller en aftale ikke så meget værd som i Skandinavien. Derfor booker vi to steder ved alle lokationer. Alt for mange gange tidligere er lokation gået konkurs for tidligt eller simpelthen undladt at leve op til deres løfter. Derfor har vi altid booket 2 lokationer i nogen tid og beslutter først 4 uger før start, hvilke af disse lokationer vi i sidste ende rigtig skal bruge. I nogle lande tager det også noget tid at få alle de nødvendige tilladelser.

Du modtager en manual med alle detaljer om Carbage Run senest 4 uger før start. Bogen indeholder også alle adresserne på milepælene.

Det er fint. Du kan indsende oplysningerne om bilen senere. Du kan tilmelde dig på vores hjemmeside op til seks uger før start. Der kan du indtaste og justere alle data.

Du skal være mindst 18 år for at deltage. Derudover skal du have et gyldigt kørekort i to år. Har du ikke haft dit kørekort så længe? Eller har du slet ikke kørekort? Intet problem! Så længe en af ​​dine passagerer opfylder disse betingelser, kan du stadig registrere dig. Du kan kun køre med dem og ikke sidde ved rattet. Men deltagere under 18 år og dyr er ikke tilladt.

Ja, det er tilladt.

Så står du over for en udfordring! Men du er selvfølgelig ikke alene. Alle deltagere er forpligtet til at stoppe, hvis en anden deltager bryder sammen i vejkanten. Sådan hjælper man hinanden. Der er altid nogen, der har nok teknisk viden og værktøjer til at få din bil til at køre igen. Vi ved af erfaring, at ingen vil efterlade dig i siden af ​​vejen, og at deltagerne er meget hjælpsomme. Du kan selvfølgelig også selv tegne en vejhjælpsforsikring for en absolut nødsituation, så du kan falde tilbage på den, hvis det bliver nødvendigt.

Bilen skal være mindst 20 år gammel, når løbet går i gang. Er den lidt nyere men stadig en skrammelkasse, så skriv til info@carbagerun.dk

Denne værdi er vejledende. Du behøver ikke at fremsende en faktura eller en vurdering. Vi kontrollerer ikke værdien af din bil. Det handler om, at du starter med en gammel bil, som selvfølgelig skal opfylde lovkravene. Hvad du efterfølgende bruger på at ‘pimpe’ bilen er op til dig. Det nytter selvfølgelig ikke noget at købe en bil med eksempelvis knækket motorblok, som kun koster 1000 euro og så udskifte motorblokken. En ny motorblok hører ikke under at ‘pimpe’ bilen. Bilens tidsværdi i det øjeblik, du møder op ved starten, gælder. Ud over 1000 euro-reglen må ingen bil være yngre end 20 år.

Hvis en udgave af Carbage Run ikke kan finde sted på grund af COVID-19, vil den blive udskudt til det følgende år. Når det skal afgøres, har du 3 valg:

  • Behold din billet til den nye dato
  • Tilbagebetaling af tilmeldingsgebyret
  • Eller byt din billet til en anden udgave (afhængigt af tilgængelighed)

Du kan annullere gratis inden for 30 dage efter tilmelding og registreringsgebyret refunderes i dette tilfælde, intet tilmeldingsgebyr refunderes efter 30 dage fra tilmeldingsdatoen. Du kan sælge din billet via TicketSwap op til fire uger før start (afhængig af tilgængelighed).

Ja selvfølgelig, det kan du gøre her: Carbage run Ticket Shop

Nej, (kæledyrs)dyr er desværre ikke tilladt.

Nej selvfølgelig ikke. Hvis du foretrækker at sove på et hotel, en anden campingplads eller et hostel, så er det ikke noget problem. Du har det frie valg. Senest seks uger før start vil du modtage håndbogen, hvori de nøjagtige adresser på de daglige destinationer står. Med disse oplysninger kan du søge efter og bestille din egen bolig i området.

Pas på! Carbage Run er vanedannende! Deltagelse kan føre til abstinenssymptomer efterfølgende!

Få! Campingpladsen er altid dagens mål. Der er ingen elektricitet, men der er et begrænset antal sanitære faciliteter. Der er sikkerhedsvagter til at holde dig sikker i løbet af natten. Campingpladsen Carbage Run er bestemt ikke et ferieresort, men det koster heller ikke meget. Du kan booke campingpladsen ved at tilmelde dig på hjemmesiden. En ting er sikkert: Der er ingen bedre og billigere måde at overnatte på under hele Carbage Run!

Ved start skal alle holdmedlemmer fremvise gyldigt ID-kort eller pas. De gyldige forsikringspapirer for din bil skal også fremvises. Endvidere skal hver deltager underskrive stævnereglerne digitalt. Du modtager en e-mail herom senest to måneder før start.

Grænsen på teammedlemmer afhænger af størrelsen på din bil. De lovligt tilladte sæder i din bil bestemmer det maksimale antal deltagere for dit hold.

Mange forsikringsselskaber har udelukket deltagelse i stævner eller ture. Der er dog også nok forsikringsselskaber, som ikke har noget problem med dette. Hvis den ene ikke virker, så prøv en anden. Du bør oplyse over for forsikringen, at denne Road Trip ikke handler om hastighed og tid. Du skal også fortælle dit forsikringsselskab, at du deltager i Carbage Run. Dette skal ske skriftligt, en e-mail til dit forsikringsselskab er tilstrækkeligt.

Hvis du er tilmeldt, modtager du et klistermærkesæt fra os. Hold et område 40 x 30 centimeter frit på begge fordøre på bilen. Du er forpligtet til at sætte klistermærkerne på bilen.

Hvad du planlægger efter at have krydset målstregen er op til dig. Måske vil du tilføje et par dage mere ferie? Carbage run er så definitivt overstået, og du er selv ansvarlig for, hvordan du kommer hjem, og hvor lang tid det tager.

Betaling kan ske online ved hjælp af forskellige betalingsmuligheder. Når du har udfyldt tilmeldingsformularen, kommer du automatisk til betalingssiden.

Vi sender jer begge en uge før start. Hertil bruges holdkaptajnens adresse. Sørg derfor for, at de data, du indtaster, som du tilmelder dig på hjemmesiden, er korrekte. Vi kan også beslutte at udlevere materialerne ved check-in.

Det er dit valg. Bor du på Hilton Hotel eller Carbage Run Campground? Skal du købe en benzinslugende V8 eller lidt skrammel? Fester du hver aften eller går du tidligt i seng i ny og næ? Overholder du færdselsreglerne eller får du en billet hver dag? Du bestemmer, hvad dette ultimative eventyr vil koste dig!

Naturligvis. Alle, der ønsker at bidrage til din deltagelse ved at placere annoncer på din bil, kan gøre det.

Både Sverige og Norge tillader pigge om vinteren. Derfor er de også tilladt her. Vigtig! Pigdæk er ikke tilladt overalt: I nogle byer er det forbudt at køre gennem bymidten med pigdæk. Pigdæk er ikke tilladt i Tyskland.

Du bestemmer selv, hvilke hoteller du vil sove på, og du kan selv reservere værelser. I håndbogen (som du modtager senest 4 uger før start) finder du adresserne på milepælene. Du kan bruge disse adresser til at søge efter hoteller i nærheden af ​​destinationerne. Derudover indeholder håndbogen tips til, hvor og hvordan man booker. Så du kan slappe af! Du behøver virkelig ikke at booke dine hoteller tidligere end 4 uger før lancering. Vi har valgt lokationer som waypoints, hvor der altid er mere end nok ledige hotelværelser til rådighed, så reservation på forhånd har ringe betydning for prisen.

Vær ikke urolig! Du modtager din manual senest 4 uger før start, så det kan tage yderligere 4 uger. Vi gør det ikke for at irritere dig, men fordi vi vil sikre os, at der virkelig bliver taget hånd om alle vigtige ting. I mange lande er en kontrakt eller en aftale ikke så meget værd som i Skandinavien. Derfor booker vi to steder ved alle lokationer. Alt for mange gange tidligere er lokation gået konkurs for tidligt eller simpelthen undladt at leve op til deres løfter. Derfor har vi altid booket 2 lokationer i nogen tid og beslutter først 4 uger før start, hvilke af disse lokationer vi i sidste ende rigtig skal bruge. I nogle lande tager det også noget tid at få alle de nødvendige tilladelser.

Du modtager en manual med alle detaljer om Carbage Run senest 4 uger før start. Bogen indeholder også alle adresserne på milepælene.

Det er fint. Du kan indsende oplysningerne om bilen senere. Du kan tilmelde dig på vores hjemmeside op til seks uger før start. Der kan du indtaste og justere alle data.

Du skal være mindst 18 år for at deltage. Derudover skal du have et gyldigt kørekort i to år. Har du ikke haft dit kørekort så længe? Eller har du slet ikke kørekort? Intet problem! Så længe en af ​​dine passagerer opfylder disse betingelser, kan du stadig registrere dig. Du kan kun køre med dem og ikke sidde ved rattet. Men deltagere under 18 år og dyr er ikke tilladt.

Ja, det er tilladt.

Så står du over for en udfordring! Men du er selvfølgelig ikke alene. Alle deltagere er forpligtet til at stoppe, hvis en anden deltager bryder sammen i vejkanten. Sådan hjælper man hinanden. Der er altid nogen, der har nok teknisk viden og værktøjer til at få din bil til at køre igen. Vi ved af erfaring, at ingen vil efterlade dig i siden af ​​vejen, og at deltagerne er meget hjælpsomme. Du kan selvfølgelig også selv tegne en vejhjælpsforsikring for en absolut nødsituation, så du kan falde tilbage på den, hvis det bliver nødvendigt.

Bilen skal være mindst 20 år gammel, når løbet går i gang. Er den lidt nyere men stadig en skrammelkasse, så skriv til info@carbagerun.dk

Denne værdi er vejledende. Du behøver ikke at fremsende en faktura eller en vurdering. Vi kontrollerer ikke værdien af din bil. Det handler om, at du starter med en gammel bil, som selvfølgelig skal opfylde lovkravene. Hvad du efterfølgende bruger på at ‘pimpe’ bilen er op til dig. Det nytter selvfølgelig ikke noget at købe en bil med eksempelvis knækket motorblok, som kun koster 1000 euro og så udskifte motorblokken. En ny motorblok hører ikke under at ‘pimpe’ bilen. Bilens tidsværdi i det øjeblik, du møder op ved starten, gælder. Ud over 1000 euro-reglen må ingen bil være yngre end 20 år.

Hvis en udgave af Carbage Run ikke kan finde sted på grund af COVID-19, vil den blive udskudt til det følgende år. Når det skal afgøres, har du 3 valg:

  • Behold din billet til den nye dato
  • Tilbagebetaling af tilmeldingsgebyret
  • Eller byt din billet til en anden udgave (afhængigt af tilgængelighed)

Du kan annullere gratis inden for 30 dage efter tilmelding og registreringsgebyret refunderes i dette tilfælde, intet tilmeldingsgebyr refunderes efter 30 dage fra tilmeldingsdatoen. Du kan sælge din billet via TicketSwap op til fire uger før start (afhængig af tilgængelighed).

Ja selvfølgelig, det kan du gøre her: Carbage run Ticket Shop

Ved start skal alle holdmedlemmer fremvise gyldigt ID-kort eller pas. De gyldige forsikringspapirer for din bil skal også fremvises. Endvidere skal hver deltager underskrive stævnereglerne digitalt. Du modtager en e-mail herom senest to måneder før start.

Grænsen på teammedlemmer afhænger af størrelsen på din bil. De lovligt tilladte sæder i din bil bestemmer det maksimale antal deltagere for dit hold.

Betaling kan ske online ved hjælp af forskellige betalingsmuligheder. Når du har udfyldt tilmeldingsformularen, kommer du automatisk til betalingssiden.

Det er dit valg. Bor du på Hilton Hotel eller Carbage Run Campground? Skal du købe en benzinslugende V8 eller lidt skrammel? Fester du hver aften eller går du tidligt i seng i ny og næ? Overholder du færdselsreglerne eller får du en billet hver dag? Du bestemmer, hvad dette ultimative eventyr vil koste dig!

Du modtager en manual med alle detaljer om Carbage Run senest 4 uger før start. Bogen indeholder også alle adresserne på milepælene.

Det er fint. Du kan indsende oplysningerne om bilen senere. Du kan tilmelde dig på vores hjemmeside op til seks uger før start. Der kan du indtaste og justere alle data.

Du skal være mindst 18 år for at deltage. Derudover skal du have et gyldigt kørekort i to år. Har du ikke haft dit kørekort så længe? Eller har du slet ikke kørekort? Intet problem! Så længe en af ​​dine passagerer opfylder disse betingelser, kan du stadig registrere dig. Du kan kun køre med dem og ikke sidde ved rattet. Men deltagere under 18 år og dyr er ikke tilladt.

Ja selvfølgelig, det kan du gøre her: Carbage run Ticket Shop

Nej selvfølgelig ikke. Hvis du foretrækker at sove på et hotel, en anden campingplads eller et hostel, så er det ikke noget problem. Du har det frie valg. Senest seks uger før start vil du modtage håndbogen, hvori de nøjagtige adresser på de daglige destinationer står. Med disse oplysninger kan du søge efter og bestille din egen bolig i området.

Få! Campingpladsen er altid dagens mål. Der er ingen elektricitet, men der er et begrænset antal sanitære faciliteter. Der er sikkerhedsvagter til at holde dig sikker i løbet af natten. Campingpladsen Carbage Run er bestemt ikke et ferieresort, men det koster heller ikke meget. Du kan booke campingpladsen ved at tilmelde dig på hjemmesiden. En ting er sikkert: Der er ingen bedre og billigere måde at overnatte på under hele Carbage Run!

Grænsen på teammedlemmer afhænger af størrelsen på din bil. De lovligt tilladte sæder i din bil bestemmer det maksimale antal deltagere for dit hold.

Hvis du er tilmeldt, modtager du et klistermærkesæt fra os. Hold et område 40 x 30 centimeter frit på begge fordøre på bilen. Du er forpligtet til at sætte klistermærkerne på bilen.

Naturligvis. Alle, der ønsker at bidrage til din deltagelse ved at placere annoncer på din bil, kan gøre det.

Både Sverige og Norge tillader pigge om vinteren. Derfor er de også tilladt her. Vigtig! Pigdæk er ikke tilladt overalt: I nogle byer er det forbudt at køre gennem bymidten med pigdæk. Pigdæk er ikke tilladt i Tyskland.

Det er fint. Du kan indsende oplysningerne om bilen senere. Du kan tilmelde dig på vores hjemmeside op til seks uger før start. Der kan du indtaste og justere alle data.

Bilen skal være mindst 20 år gammel, når løbet går i gang. Er den lidt nyere men stadig en skrammelkasse, så skriv til info@carbagerun.dk

Denne værdi er vejledende. Du behøver ikke at fremsende en faktura eller en vurdering. Vi kontrollerer ikke værdien af din bil. Det handler om, at du starter med en gammel bil, som selvfølgelig skal opfylde lovkravene. Hvad du efterfølgende bruger på at ‘pimpe’ bilen er op til dig. Det nytter selvfølgelig ikke noget at købe en bil med eksempelvis knækket motorblok, som kun koster 1000 euro og så udskifte motorblokken. En ny motorblok hører ikke under at ‘pimpe’ bilen. Bilens tidsværdi i det øjeblik, du møder op ved starten, gælder. Ud over 1000 euro-reglen må ingen bil være yngre end 20 år.

Mange forsikringsselskaber har udelukket deltagelse i stævner eller ture. Der er dog også nok forsikringsselskaber, som ikke har noget problem med dette. Hvis den ene ikke virker, så prøv en anden. Du bør oplyse over for forsikringen, at denne Road Trip ikke handler om hastighed og tid. Du skal også fortælle dit forsikringsselskab, at du deltager i Carbage Run. Dette skal ske skriftligt, en e-mail til dit forsikringsselskab er tilstrækkeligt.

Så står du over for en udfordring! Men du er selvfølgelig ikke alene. Alle deltagere er forpligtet til at stoppe, hvis en anden deltager bryder sammen i vejkanten. Sådan hjælper man hinanden. Der er altid nogen, der har nok teknisk viden og værktøjer til at få din bil til at køre igen. Vi ved af erfaring, at ingen vil efterlade dig i siden af ​​vejen, og at deltagerne er meget hjælpsomme. Du kan selvfølgelig også selv tegne en vejhjælpsforsikring for en absolut nødsituation, så du kan falde tilbage på den, hvis det bliver nødvendigt.

Grænsen på teammedlemmer afhænger af størrelsen på din bil. De lovligt tilladte sæder i din bil bestemmer det maksimale antal deltagere for dit hold.

Hvad du planlægger efter at have krydset målstregen er op til dig. Måske vil du tilføje et par dage mere ferie? Carbage run er så definitivt overstået, og du er selv ansvarlig for, hvordan du kommer hjem, og hvor lang tid det tager.

Vi sender jer begge en uge før start. Hertil bruges holdkaptajnens adresse. Sørg derfor for, at de data, du indtaster, som du tilmelder dig på hjemmesiden, er korrekte. Vi kan også beslutte at udlevere materialerne ved check-in.

Det er dit valg. Bor du på Hilton Hotel eller Carbage Run Campground? Skal du købe en benzinslugende V8 eller lidt skrammel? Fester du hver aften eller går du tidligt i seng i ny og næ? Overholder du færdselsreglerne eller får du en billet hver dag? Du bestemmer, hvad dette ultimative eventyr vil koste dig!

Vær ikke urolig! Du modtager din manual senest 4 uger før start, så det kan tage yderligere 4 uger. Vi gør det ikke for at irritere dig, men fordi vi vil sikre os, at der virkelig bliver taget hånd om alle vigtige ting. I mange lande er en kontrakt eller en aftale ikke så meget værd som i Skandinavien. Derfor booker vi to steder ved alle lokationer. Alt for mange gange tidligere er lokation gået konkurs for tidligt eller simpelthen undladt at leve op til deres løfter. Derfor har vi altid booket 2 lokationer i nogen tid og beslutter først 4 uger før start, hvilke af disse lokationer vi i sidste ende rigtig skal bruge. I nogle lande tager det også noget tid at få alle de nødvendige tilladelser.

Du modtager en manual med alle detaljer om Carbage Run senest 4 uger før start. Bogen indeholder også alle adresserne på milepælene.

Ja, det er tilladt.

Ved start skal alle holdmedlemmer fremvise gyldigt ID-kort eller pas. De gyldige forsikringspapirer for din bil skal også fremvises. Endvidere skal hver deltager underskrive stævnereglerne digitalt. Du modtager en e-mail herom senest to måneder før start.

Grænsen på teammedlemmer afhænger af størrelsen på din bil. De lovligt tilladte sæder i din bil bestemmer det maksimale antal deltagere for dit hold.

Grænsen på teammedlemmer afhænger af størrelsen på din bil. De lovligt tilladte sæder i din bil bestemmer det maksimale antal deltagere for dit hold.

Hvad du planlægger efter at have krydset målstregen er op til dig. Måske vil du tilføje et par dage mere ferie? Carbage run er så definitivt overstået, og du er selv ansvarlig for, hvordan du kommer hjem, og hvor lang tid det tager.

Vi sender jer begge en uge før start. Hertil bruges holdkaptajnens adresse. Sørg derfor for, at de data, du indtaster, som du tilmelder dig på hjemmesiden, er korrekte. Vi kan også beslutte at udlevere materialerne ved check-in.

Både Sverige og Norge tillader pigge om vinteren. Derfor er de også tilladt her. Vigtig! Pigdæk er ikke tilladt overalt: I nogle byer er det forbudt at køre gennem bymidten med pigdæk. Pigdæk er ikke tilladt i Tyskland.

Du bestemmer selv, hvilke hoteller du vil sove på, og du kan selv reservere værelser. I håndbogen (som du modtager senest 4 uger før start) finder du adresserne på milepælene. Du kan bruge disse adresser til at søge efter hoteller i nærheden af ​​destinationerne. Derudover indeholder håndbogen tips til, hvor og hvordan man booker. Så du kan slappe af! Du behøver virkelig ikke at booke dine hoteller tidligere end 4 uger før lancering. Vi har valgt lokationer som waypoints, hvor der altid er mere end nok ledige hotelværelser til rådighed, så reservation på forhånd har ringe betydning for prisen.

Vær ikke urolig! Du modtager din manual senest 4 uger før start, så det kan tage yderligere 4 uger. Vi gør det ikke for at irritere dig, men fordi vi vil sikre os, at der virkelig bliver taget hånd om alle vigtige ting. I mange lande er en kontrakt eller en aftale ikke så meget værd som i Skandinavien. Derfor booker vi to steder ved alle lokationer. Alt for mange gange tidligere er lokation gået konkurs for tidligt eller simpelthen undladt at leve op til deres løfter. Derfor har vi altid booket 2 lokationer i nogen tid og beslutter først 4 uger før start, hvilke af disse lokationer vi i sidste ende rigtig skal bruge. I nogle lande tager det også noget tid at få alle de nødvendige tilladelser.

Du modtager en manual med alle detaljer om Carbage Run senest 4 uger før start. Bogen indeholder også alle adresserne på milepælene.

Ja, det er tilladt.

Vær ikke urolig! Du modtager din manual senest 4 uger før start, så det kan tage yderligere 4 uger. Vi gør det ikke for at irritere dig, men fordi vi vil sikre os, at der virkelig bliver taget hånd om alle vigtige ting. I mange lande er en kontrakt eller en aftale ikke så meget værd som i Skandinavien. Derfor booker vi to steder ved alle lokationer. Alt for mange gange tidligere er lokation gået konkurs for tidligt eller simpelthen undladt at leve op til deres løfter. Derfor har vi altid booket 2 lokationer i nogen tid og beslutter først 4 uger før start, hvilke af disse lokationer vi i sidste ende rigtig skal bruge. I nogle lande tager det også noget tid at få alle de nødvendige tilladelser.

Du modtager en manual med alle detaljer om Carbage Run senest 4 uger før start. Bogen indeholder også alle adresserne på milepælene.

Ja, det er tilladt.

Hvis en udgave af Carbage Run ikke kan finde sted på grund af COVID-19, vil den blive udskudt til det følgende år. Når det skal afgøres, har du 3 valg:

  • Behold din billet til den nye dato
  • Tilbagebetaling af tilmeldingsgebyret
  • Eller byt din billet til en anden udgave (afhængigt af tilgængelighed)